Upominki reklamowe w marketingu dostawców internetu

Anna,

  Kategoria: Gadżety reklamowe

Upominki reklamowe

Upominki reklamowe

W branży dostawców internetu panuje w dzisiejszych czasach bardzo silna konkurencja. Internet jest tak rozpowszechnionym medium, że każdy chce korzystać z jego możliwości, oraz mieć zagwarantowaną maksymalnie niską cenę tych usług. Dostawcy internetu muszą oferować szybki internet w niskiej cenie, a także duży limit danych, ewentualnie mogą ten limit całkowicie zdejmować. Ale często to nie wystarczy. Potrzebne jest jeszcze odpowiednie zareklamowanie tych usług, bo bez reklamy ludzie się o tym nie dowiedzą. Aby zatem ludzie dowiedzieli się o ofercie danego operatora internetu, można przyciągać ich uwagę, wręczając im upominki.

Owe upominki reklamowe, czyli przedmioty noszące nadruki firmowe, przydatne jednocześnie w życiu codziennym, są rozdawane przypadkowo napotkanym przechodniom w różnych miejscach, zawsze jednak tam, gdzie ludzi jest dużo. Mogą to być centra miast, ważne punkty komunikacyjne, istotne obiekty, centra handlowe, parki, itp. Mogą to też być imprezy plenerowe, których operatorzy internetu często są sponsorami lub organizatorami. Wszędzie tam warto prowadzić własną kampanię, bowiem ludzie chętnie przyjmują podarunki. A będąc obdarowanymi takimi gadżetami, zaczynają interesować się daną firmą.

Owe upominki reklamowe mogą być też wykorzystywane w celu utrzymywania dobrych relacji z aktualnymi klientami danego dostawcy internetu. Jak to wygląda? Otóż klienci, którzy z danym operatorem internetu podpisali umowę, mogą otrzymywać taki gadżet przesyłką do domu, a nawet w momencie podpisywania umowy. Wszystko zależy od konkretnych celów danej kampanii czy promocji. Ważne jest to, że dla klienta jest to bardzo miła niespodzianka i może ona sprawić, że poczuje się on doceniony i będzie dalej korzystał z usług danego dostawcy internetu.

Upominki reklamowe mogą to być np. kubki, długopisy, zakładki, itp., czasem też mogą to być bardziej wartościowe przedmioty, jak zegarki, ramki na zdjęcia czy elementy odzieży (koszulki). Dba się o to, aby przedmioty te były klientom przydatne w życiu codziennym, jak wspomniano wyżej.

Komentowanie zablokowane.