Słodycze reklamowe w różnych odsłonach

Anna,

  Kategoria: Gadżety reklamowe

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Reklamowe słodkości to produkt, który od wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Trudno się temu dziwić – czekoladę lubi niemalże każdy z nas, bez względu na wiek, płeć czy zainteresowania. Po takie produkty sięgają różnego rodzaju firmy – tak małe, rodzinne przedsiębiorstwa, jak i duże, międzynarodowe korporacje. Czekoladowe słodkości wręczyć można klientom z okazji Walentynek, Bożego Narodzenia, Wielkanocy czy jubileuszu firmy. Mogą mieć ona klasyczną postać tabliczki lub luksusowych bombonierek czy pralin. Dostępne są one w wielu różnych wersjach – gorzkiej, mlecznej, deserowej czy białej.Bardzo ciekawym, godnym uwagi produktem są słodycze reklamowe w postaci surowej. Określa się je również mianem czekolady czystej lub raw. Pisząc o nich, nie sposób nie wspomnieć o procesie konszowania, czyli obróbki ziaren kakaowca, który to odgrywa szczególną rolę, jeżeli chodzi o ilość antyoksydantów zawartych w jednej kostce takiego produktu. Surowa czekolada zawiera największą ich ilość w momencie, kiedy temperatura ich przetwarzania jest jak najniższa. Jak podał Amerykański Departament Rolnictwa, surowa czekolada posiada aż 12o0% skuteczniejszy potencjał przeciwutleniający niż jej ciemna wersja i jest zdrowszy od mlecznego odpowiednika o 6000%.

Słodycze reklamowe tego typu mają również inne zalety. Surowca czekolada nie posiada cukru rafinowanego, a zawarte w jej składzie tłuszcze to aż w 34% tłuszcz oleinowy, który odpowiedzialny jest za obniżanie poziomu złego cholesterolu. Taki produkt może być dostępny w podstawowej postaci lub z dodatkiem orzechów czy owoców, które mają za zadanie wzbogacić jego smak.

Kolejne ciekawe słodycze reklamowe to czekolada organiczna, której cechą charakterystyczną jest fakt, iż wytwarzana jest ona wyłącznie z ekologicznie czystych produktów. To produkt niezwykle zdrowy, który od wersji surowej różni się tym, iż posiada może nieco mniejszą ilość antyoksydantów. Wynika to z tego, że proces konszowania odbywa się tu w nieco wyższej temperaturze.

 

Komentowanie zablokowane.