Odzież firmowa – nagrody konkursowe
Kategoria: Gadżety reklamowe
Odzież firmowa do wygrania w organizowanych przez was konkursach to świetna metoda na autopromocję. Ten cel marketingowy był już realizowany z powodzeniem przez wiele uznanych firm, w tym największe stacje telewizyjne i radiowe. Koszulki z wielkim nadrukiem przedstawiającym logo waszej placówki i z wesołym napisem dedykacyjnym, zapewni, że wasz konkurs nie tylko okaże się sukcesem pod względem zgłoszeń, ale także przyniesie wam nowych klientów. Konkurs z nagrodami połączyć możecie z promocją, której zasady będą proste – każdy co dziesiąty klient w danym dniu otrzymuje darmową koszulkę do zakupów. Albo możecie pokusić się o konkurs talentów literackich, najlepszy wiersz o waszej firmie wygrywa! Pamiętając o najmłodszych, może być to rywalizacja o najładniejszy rysunek przedstawiający waszą placówkę.
Odzież firmowa, oprócz podkoszulków, to czapki, rękawiczki, pelerynki przeciwdeszczowe, opaski na rękę i wiele innych. Nagrody za czołowe miejsca mogą być naturalnie bardziej wartościowe, za niższe nieco mniej. W tym celu mogą przydać wam isę też np. kredki reklamowe (z logo waszej firmy). W dzisiejszym świecie wszystko może stanowić o aspekcie reklamowym, kubki z nadrukiem, długopisy, filiżanki, a nawet balony. Dlaczego, więc opłaca się zamówić akurat odzież? Bowiem jest to najpopularniejsza metoda wśród gadżetów i z pewnością przyciągnie zainteresowanie obecnych i przyszłych klientów. Dodatkowo, jak na tak wartościowe upominki zamówienie jest niskie w kosztach.
Odzież firmowa może być też nagrodą dla waszych pracowników za ciężką pracę w danym miesiącu. Wiele firm uznaje konkurs na pracownika miesiąca, może właśnie oprócz premii nagrodą za zadowalającą pracę mogłyby być firmowe ubrania? Każdemu na pewno zrobi się miło ze względu na otrzymany upominek. Zarządzanie firmą to też umiejętne zarządzanie ludźmi, warto docenić zarówno pracowników, jak i klientów. Jeśli nie postaracie się o to, możecie stracić wyrabiane latami uznanie. Gdy przeprowadzicie odpowiednią kampanię reklamową możecie liczyć na to, że powtórka szybko nie będzie potrzebna.